11 Şubat 2013 Pazartesi

Açma Perdeleri - Mustafa Küçük


Acma buqün perdeleri
Cikma kapilara cikma(2)
Ölümüne sevdim seni
Dünyami basima yikma
Daglari basima yikma

Ben seni cok sevdim amma
Onursuzda yasayamam
Neler duydum sorma neler
Ben bu yükü tasiyamam

Seni cok severim amma
Serefsizde yasayamam
Neler duydum sorma neler
Ben bu yükü tasiyamam

Benden baskasina gülme
El uzatsa elini verme
Sakin kimselere gülme

El uzatsa elini verme
Kiskaniyorsam cok görme
Benide ateslere atma
Benide atesinle yakma

Ben seni cok sevdim amma
Onursuzda yasayamam
Neler duydum sorma neden
Ben bu yükü tasiyamam

Seni cok severim amma
Serefsizde yasayamam
Neler duydum sorma neler
Ben bu yükü tasiyamam

Gitme carsiya pazara
Gelirsin göze nazara
Acma yüreqime yara
Yakma ateslere yakma
Nolur ateslerde yakma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder