24 Şubat 2013 Pazar

Bir Dilek Diledim - Metin Milli


Bir dilek diledim ben senin için
Gözlerin bir baskasini görmesin
Bir dilek diledim ben senin için
Gözlerin bir baskasini görmesin

Dudagin bir baskasina degmesin
Yüregin bir baskasini sevmesin
Dudagin bir baskasina degmesin
Yüregin bir baskasini sevmesin.

Dilerim Tanri'dan muradin oldun
ümitsiz kalbime müjedeler dolsun
Dilersen saçlarim bembeyaz olsun
Beklerim yeter ki dilegim olsun.

Bir dilek diledim ben senin için
Sesini baskasi duymasin
Bir dilek diledim ben senin için
Sesini baskasi duymasin

Resmini görüp asik olmasin
ismini bir yabanci anmasin
Resmini görüp asik olmasin
ismini bir yabanci anmasin

Dilerim Tanri'dan muradin oldun
ümitsiz kalbime müjedeler dolsun
Dilersen saçlarim bembeyaz olsun
Beklerim yeter ki dilegim olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder