11 Şubat 2013 Pazartesi

Duymamış - Mustafa Küçük


Karlar yagdi güller acan bagima
eller aglar oldu gençlik çagima
ferhat gibi çiktim sirin dagina
mecnun olup çöle düstüm

duymamis imansiz yar
duymamis vefasiz yar
duymamis o zalim yar
duymamis yar duymamis
eller duydu bir tek o yar
duymamis yandigimi
dertlere daldigimi
bi çare kaldigimi
duymamis yar duymamis

bosa döktüm gözlerimin yasini
birak derler birakamam pesini
yar diyerek bu belali basimi
duvarlara çaldigimi da

duymamis imansiz yar
duymamis vefasiz yar
duymamis o zalim yar
duymamis yar duymamis
alem duydu bir tek o yar
duymamis yandigimi
dertlere kandigimi
biçare kaldigimi
duymamis yar duymamis

bu ayrilik yetti benim canima
gelen olmaz giden olmaz yanima
yar diyerek düstüm maphus damina
hücrelere kondugumu da

duymamis imansiz yar
duymamis o zalim yar
duymamis insafsiz yar
duymamis yar duymamis
eller duydu bir tek o yar
duymamis yandigimi
dertlere kandigimi
biçare kaldigimi
duymamis yar duymamis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder