13 Şubat 2013 Çarşamba

Yeter Sevgilim - Muhittin Seçen


Siir
Bütün dileklerim yalnizca sana yazdigim tum sozler siirler sana gonlumu
kalbimi vermisim sana baska ne yapayim sevgilim sana sensizlik sarkisi
dudaklarimda anlamadin beni anlamasanda ne olursa olsun darilmam sana
ismin sarki olmus dudaklarimda baske ne diyeyim sevgilim sana bu askima
duygularima sana duydugum sarkilarima cevap gelmesede
cagrilarima bir omur surecek bu sevgim sana.


Giris
Cok kalpsizsin sevgilim ask nedir bilmiyorsun hemen darilmak için bahane
ariyorsun yeter sevgilim yeter merhamet yok mu sende
biktim usandim artik derman kalmadi bende.

Nakarat
Yeter sevgilim yeter merhamet yokmu sende biktim
usandim artik derman kalmadi bende.

Siir
Benim sevdam huzundu korkuydu gozyasiydi kiskanmakti özlemekti ve varligini
hiç bilmekti benim sevdam helaldi ana sutu kadar olumu goze almak dusunmekti
yarali ceylani sevmekti herseyi iyisiyle kotusuyle

Giris
Benden degil sevgilim kendinden kaciyorsun cesaretin kalmamis sevmekten
korkuyorsun yeter sevgilim yeter merhamet yokmu sende
biktim usandim artik derman kalmadi bende.

Nakarat
yeter sevgilim yeter merhamet yokmu sende
biktim usandim artik derman kalmadi bende.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder